Контрол на достъпа и работното време с помощта на турникет или заключване на врата
"АРТКОМ" проектира, произвежда и поддържа системи за контрол на достъпа и работното време.
Общо описание
Системата осигурява централизирано управление и контрол на достъпа до помещения, сгради, асансьори и др.
Идентификация на лицата се извършва посредством безконтактни чип-карти. Всяка чип-карта съдържа уникален 10 цифрен код, по който става еднозначната идентификация на картопритежателя. При прочитане на картата в контролно-пропусквателното устройство се извършва проверка за правата на достъп и ако достъпа е разрешен се подава сигнал за отключване към електромагнитен механизъм. Контролно-пропусквателните устройства са свързани с управляващ компютър от който се зарежда списъка на служителите с кодове на картите и правата на достъп. При всяко преминаване в управляващия компютър се записва дата, час на влизане или излизане, кода на картата и номера на контролно-пропускателното устройство.
Системата може да се използва както за контрол на работното време, така и само за контрол на достъпа.
Системата позволява извършването на справки за извършените преминавания, за изработено време по дни и за месец, за извършени нарушения на работното време, за наличен и отсъстващ персонал и др. Всяка контролно-пропусквателна точка има възможност да следи състоянието на вратата, позволява отваряне от разговорна уредба или бутон, запазва нормалната си работа при отпадане на електрическото захранване и връзката с управляващия компютър.
Софтуер
Софтуера на системата се състои от два модула за контрол на достъпа и работното време – сървър и клиент. Програмата сървър следи за преминаванията през обектите в реално време и ги записва в база данни MySQL на компютъра. Чрез нея могат да се добавят или редактират личните данни на служителите като име, презиме, фамилия, ЕГН, адрес, телефон, дата на назначаване, отдел, подотдел, длъжност, снимка и да се укаже за кои обекти и по кое време в денонощието да има достъп.
Програмата клиент може да се инсталира на други компютри, които се свързват към сървъра през локална мрежа и се осъществява отдалечен контрол на работното време. С клиентската програма има възможност да се правят различни видове справки, като справка за преминаванията през обектите за определен период от време на служителите, справка за налични служители в сградата, справка за отсъстващи служители, справка за освободени служители (командировка, отпуск и т.н.) за даден период от време, справка за напуснали служители за определен период от време, справка за назначени служители за опеделен период от време. Главната справка за контрола на работното време е генериране на присътвена форма 76. С нея се добива пълна представа за присъствията и отсъствията на всеки един служител за всеки ден от месеца.
Възможности на системата
|
Технически параметри на системата
- общ брой контролирани точки - неограничен
- максимален брой контролери за достъп свързани към един чифт - 32
- максимална дължина на телефонния чифт - 15000 m
Технически параметри на контролера за достъп
|
PDF документ с подробно описание
Драйвър за USB конвертора за данни
ЗА ЦЕНА НА ОБОРУДВАНЕТО ЗА ВРАТА ИЛИ ТУРНИКЕТ МОЛЯ ЗАПИТАЙТЕ НА ПОСОЧЕНИТЕ ТЕЛЕФОНИ.
НАПРАВИ ЗАПИТВАНЕ ЗА ПРОДУКТА
ТЕЛ: 088 425 3330
062/63 01 46
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.